SevdaVEFAtih Kız çocuğu erken doğar diyemi bende merak ediyorum tamamen uydurma ilk kızım 40+3 te zorla suni sancıyla doğdu ikinci kızama hamileyim şuanda 39+3 olduk hala gelmeye niyeti yok ve neler neler yapıyorum yaklaşık bir haftadır ağır temizlik yapıyorum plates topunda oturuyorum bütün gün hareketler, squatlar, yürüyüşler, zaten 37. Haftaya kadar çalıştım. Daha napabilirim doğması için bilemiyorum😣😣😣