SevdaVEFAtih Oof of hiç sorma, bizde 39+3 olduk..1 hafta önce nişanım geldi ve 2 cm açıklığım var..kemiklerim ağrımasa zorlamasa daha dursun dicemde yok dayanamıyorum artık.. Benimkide kız 😂 Acı yiyenlerin çoğu 2. günü doğurdum demiş yaşadığım ülkenin forumunda..Bende acı yedim az önce, birazdan duşa giricem göğüslere sıcak havlu koyucam...