Ay lanet mereti bende çok severim . Ama bir tek hamileliğimi öğrendiğim gün içtim daha sonra bıraktım 32hsftalığız şükür . Bazen sırf sevmediğim şeyleri bile ona vitamin olsun diye burnumu kapatıp yiyorum . Zorla tuttuğum çok şey oldu . Grip oldum aman onada geçer mi diye kahrolurdum sabah akşam portakal şıktım ona C vitamini gitsin diye . Hiç aklımada gelmedi . Önemli olan onun sağlıklı olması çünküüüü 💞💞 canım bebeğimm 🌸🌸🌸