UraSsmom helal olsun valla en iyisini yapmıssın, bnde cok istiyorm htta agladıgım bile oldu içmediğim için. Ama snra şöyle düşündüm, o bize muhtac ve bizim için glio diye, ona guzel saglıklı bir hayat sunmak için içmiyorum, tutuyorum kndimi bnde zaten 1hafta oldu fazla değil.