Set içindeki aspiratör ve ateş ölçer çok işe yarayacak gibi durmuyor o yüzden set gereksiz geldi bana. Tarak ve fırça ikili set aldım. Tekli klasik tırnak makası aldım. Birde kağıt törpü almayı düşünüyorum tırnakları ince olacağı için belki tırnak makası düzgün kesmez diye düşünüyorum . Duruma göre klasikle kesemezsem makas gibi olanlardan da almayı düşünüyorum