Yesimkso Kızlar bunları set olarak mı aldınız set olarak 75₺ ateşölçer törpü vs var enucuzbebekmarkette weebabynin ama öyle mi almak mantıklı yoksa ayrı ayrı mı Burun aspritörü de var içinde kullanışlı mıdır? Alan var mı ya da fikir sahibi olan yardımcı olursanız sevinirim
minnakfasulyecim Yesimkso Dün aynı postu açmıştım durayım bende burda ayrı ayrı olarak ucuz da yok ki
ycllksa Yesimkso ben tırnak bakım setini e bebekten aldım içinde burun aparatı olmayandan, burun aparatını eczaneden otri bebe aldım , ateş ölçer de braun dan aldım 😍
ozgeya Yesimkso Tırnak makasını set olarak almıştım,17 aylık olduk makası dışındaki aparatları hiç kullanmadım.Tarak setini de ayrı aldım.İçinde sadece tarak ve fırça vardı.
Sultan1903 ozgeya gereksiz gibi sanki diğerleri,ben burun aspiratörü ve tırnak makasını almak istiyorum sadece, siz ne düşünüyorsunuzuz?
baharcpt Yesimkso Ben burun aspiratörüyle ateş ölçerini ayrı alacağım o yüzden sey almayacağım. Ama set de bence uygun.
Hicoli Sirin96 bende aynısını aldım 😊😊 ama doğal saç fırçası çok kötü kokuyo bi açıp koklar mısın? Bana da söyle seninde kokuyo mu??
Pamukgelim Yesimkso ben de şu 120 tk ye olan set var ya mavi ve pembe çantalı set.. İçinde tırnak makası, tarak, atel ölçer, aspiratör fikan var. Markası baby jem galiba... Alsam mı bilemedim, bir çantada herşey olması çok holuma gittş
Esr36 Pamukgelim ayyy benimde direk cantaya atacaksin guzle olur ama o ladar para vermekte de emin olamadim yoksq cok guzel
ipekworld Pamukgelim e bebekteki 119 tl olan Tırnak fırca vs setini internetten indirimde 65 tl ye almıştım
aysenur30 Yesimkso benim tırnak seri hediye geldi burun aspiratörü otribebe en iyisi araştırdım baya. Birde ebebek de var kullanışlı uç alma derdi yok ondan da almayı düşünüyorum. Bazen setler iyi ama bazen kötü çıkabiliyor ayrı almak daha mantıklı gibi geliyor bana🤗 ateş ölçerim de iyi olması gerek çünkü önemli
Yesimkso İşte bende bidaha ateşölçere ayrı burun aspritörüne ayrı para vereceksem ne gerek var dedim set almaya ama içindekiler kullanışlı mı değil mi bilemedim o yüzden sizlere sorayım istedim
aysenur30 Yesimkso ben koltuk altı olanlardan aldım babyjem fiyatı hatırlamıyorum. Temassız larda bozulma çokmuş öyle duydum
Sirin96 Hicoli açmadım ama e bebekten yprumlara baktığımda bende gördüm açıp biraz sirkede daha sonra bebeğin şampuanında bekletip yıkamayı düşünüyorum bende bakıcam 😌
Yesimkso aysenur30 öyle mi bana da temassızları banyo suyunda biberonda falan da kullanabilirsin daha kullanışlı dediler de onun da fiyatlar pahalı tabi yine