Derin_Demir Sahil valla işe yarar mı bilmiyorum ama ben bebe vazelini sürüyorum. 25+4 teyim ama göbeğim baya büyük ama şükür daha çatlamadım.
Gkhneminesn Sahil canim ben neler neler kullandim fayda etmedi vucut yapisiyla alakali ister istemez catliyosun ben cok krem surdum hic aksatmadim ama yine catladim
Sedley Sahil Bende burda bekliyim 13 haftalık oldum kaşıntım hafif hafif geçen haftadan beri var doktora haftaya gidicem ne kullansam bilemedim kaşımakta istemiyorum
Deletedmom3 Sahil ben hicbisey kullanmadim 37+6 haftalik hamileyim hicbir yerim catlamadi. Arkadasim 12.haftadan basladi pahali kremler aldi ama 34 haftalik simdiden heryeri catladi. Tamamen bunye meselesi sanirim..
Aylin_16 Derin_Demir bebe vazelini derken tam olarak kullandığınız ürün nedir merak ettim işe yarıyorsa bende kullanmak isterim
Gkhneminesn Sahil yok ne ayibi 62 kiloyla hamile kaldim 74 le dogurdum 5 ay oldu simdi 57 kiloyum ve 2 ciye hamileyim
Sedley Sahil kıyafetin üzerinden ovalıyorum sadece biraz iyi geliyor vazelin sürsem iyi gelir mi bilemiyorum
Tugcesvk Ben başından beri sadece hindistan cevizi yağı kullandım, henüz bir çatlağı yok 34.haftadayım
Sedley Tugcesvk Hindistan cevizi yağı A+ kan grubuna iyi gelmiyor diye duymuştum doğru mu acaba bende kullanmak istiyorum ama kararsız kaldım
SeHer1909 Ben lierac aldım 14+6 yız yeni yeni çıkıyor karnım. İnşallah çatlamam ama bitkisel yağlarla desteklesem mi diye düşünüyorum yavaştan. Su da etkiliymiş Cildim kuru aşırı su içme hali de yok 1.5 2 yi zor görüyorum soguk havalar 😐 bakalım neler olcak
Tugcesvk Sedley inan hiç öyle bişey duymadım. Ama ben pahalı kremlere paralar dökülmesine karşıyım tabi kendi fikrim. Katkısız doğal olan herhangi bir yağ ile nemlendirmek yeterli bence.
_9297_ Sahil bende mustela kullanıyorum ama hergun durmuyorum unuturyorum 20 haftalık oldum henüz çatlağın yok ama benim için henuz erken de olabilir çatlamak için bilemiyorum inşallah catlamayiz 😊🤗
Sahil _9297_ instagramda genelde mustela ve lierac i ovuyorlarda emin olamadim.siz devam etmeyi dusunuyormusunuz doguma kadar mustela ile
Sedley Tugcesvk Bana herşey yaramıyor işte sıkıntım o zeytinyağı bile yan etki yapıyor bende hindistan cevizini çok kişi kullanmış iyi diyor bende doktora sorayım bakalım sıkıntı olmazsa alıcam çatlamak istemiyorum cildim çok kuru çünkü
SeHer1909 minikkuzuu hepsiburada 400 ml 174 e aldm iki hafta önce. 200 ml bence cabuk bitebilir. Ben üç kez basıyorm karnıma bacagıma popo cevresine sürüyorm