Htcglgnaksy Aselannesi_85 canım ben bugün gittim suyum azalıyor ultrasonda görünüyor evet ama gelen su akıntı mı amniyon sıvısı mu alttan muayene ile ölçüyorlar bugün yapıldı bana çok tatsız bişi evet ama sağlığı için şart
Htcglgnaksy Seymasezer alttan muayene gerektirecek bi durum olup olmadığını nasıl anladın acaba 🤷♀️ Keskin bi cevap olmamış mı suyu azaldığı görünür ama gelen sıvının amniyon sıvısı olup olmadığını ancak test ile anlıyorlar daha bugün yapıldı bana ve ultrasondakinden daha az çıktı suyu .yaşayanlar kesin bi dille konuşsa daha iyi olur canım doğru bilgi vermek açısından.
Sudeeali Aselannesi_85 canım çok su içiyosan bu normal , idrarın açık renk olması çok su içtiğinden dolayı . Ben çok su tüketmediğimden dolayı mesela idrarım koyu renkte ama ertesi gün bol bol su içtiğimde idrarımın rengi açılıyo ondandır yani suyun gelmemiştir içini rahat tut ☺️
Zhrnz Aselannesi_85 usg de belli olur cnm su azalmasi benimde 25haftamda gordu usg de ama eczanede amniyon sivisi test pedleri var.istersen ondan.al kullan idrarmi sumu belli olur
Sudeeali Aselannesi_85 ve tabiki akıntı, hamilelikte hormondan dolayı akıntı çoğalıyor . Benim mantarım oldugu için akıntım sarı halde ama demekki sende şeffaf akıntı oluyor eğer doktorun ultrasonda zaten suyun normal iyi dediyse bi sıkıntı yoktur 👍🏻
Alyami Aselannesi_85 benimde aynı dün sordum doktora normal dedi çok su içip rengi koyu olmadığı sürece sorun yok dedi
Aselannesi_85 Kızlar tek tek etiketlemeyi bilmiyorum çok şükür amniyo sıvısı değilmiş, ama 3 defa vajinal muayene yaptılar 😣 çok şükür test normal çıktı ya 🤲🏻🤲🏻 hepinize çok teşekkür ediyorum 😍😍🌼🌼🌼
meymis Aselannesi_85 eczanelerde turnusol kağıtları var. İdrar ve suyu birbirinden ayırmana ve evde müdahele etmene yardımcı olur. Alıp çamaşırına yerleştir. Kullanma talimatını okursun zaten.
Aselannesi_85 meymis eşim ünv hastanesinde satın almacı 170 lira verince yarın tüm firmalardan getircem 1 er tane diyo 😄😄
Aselannesi_85 Betl35 ince idrar kiti gibi Bi çubuk, o litotomi masasına alıp vajina içine sokup, döndürdü 15 dk sonra negatif, amnion sıvısı değil dedi, amniosure ismi testin Bize aldırttılar 170 liraymış bu arada
Nesslihan Aselannesi_85 acilde ebe ya da kadın doğum doktoru yoksa kimse öyle bir muayeneye kalkışmaz sanmıyorum
Aselannesi_85 Nesslihan kadın doğum uzmanıydı, ünv hastanesi, amnion sıvında azalma yok ama emin olalım sızıntıdan dediler
Betl35 Aselannesi_85 Devlette mi yaptırdın bunu canım. Benimde ıslaklık oluyor iç çamasırmda Fakat doktorum bebegın suyu bu haftaşarda kanlı gelir berrak gelmez dedi bana. 19 haftalıgım bilemedimki
Valsss Aselannesi_85 cok su ictiginden🥱ben gunde 1 bardak iciyorum nerdeyse ama idrarim sari su icince seffafmoluyo
Aselannesi_85 Valsss bende neredeyse hiç renk yok ama günlük 4 lt yakşıyo içtiğim su, insanın canı su çeker mi, su diye uyanıyorum uykudan