Ya kızlar çıldırıcam 😣 iki gündür sürekli idrara çıkıyorum, su işiyorum sadece sanki renk yok, suyu çok içiyorum ondan mı acaba diyorum, hep de lavabo sonrası çamaşır, pantolon ıslanıyor anlamadım gitti, inşallah idrardır, akşam iş çıkışı Dr a gidicem acile, ultrasondan belli olurmu su azalması, illaki alttan vajinal muayene mi yaparlar 🤔🤔 26 haftalığım bu arada