_Cansuu_ Naaagihannnn bende kafamdan bir hafta vermek istiyorum , bugün miladi doldu yavrumun 40+0 olduk ne gelen giden yok ben çok umitlenmistim 14 Şubat'ta gelir diye gelmiyorduu, doktora da yazdım beklesek mi diye yoksa p.tesi suniyle baslatcak.
Naaagihannnn EbruZrlu midem yanio oyuzden aciya hic yonelmedim vala 🙈 bide benim ev dublex gunde 30 defa inip cikiorum hala nasl acilma olmuo ben anlamiorum 🤷
EbruZrlu Naaagihannnn 😂😂valla ben temizlik falan hiç bişey yapmıyorum hepsini eşim yapıyo zaten az bişey yapsam belim ortadan ayrılcak gibi oluyor ama merdiven olsaydı çıkıp inerdim apartmanda çıkıp insem komşulardan çekiniyorum 😂
Naaagihannnn Talentedmom benim normal olucagi icin kasilmam falan cok fazlaydi bide agrilarim vardi yapti ama aciklik 1 cm bile yok ,🤷
Burcusgml Naaagihannnn doktor özellikle çocuğun hareketlerini say dedi ben iş yapınca çok fazla hissedemiyorum hareketlerini oyüzden bu hafta çok fazla yormuyorum kendimi
Naaagihannnn Burcusgml himmm bilemiorum cnimm bana ole bsey demedi hani hareket azligini tabiki takip ediorum ama bana bol bol hareket dedi ben o yuzden surekli hareket halindeyim ama hala tik yok 🤷
Burcusgml Naaagihannnn her doktor farklı tabi herhangi bir problem yok çok şükür ama hareketle ilgili bişey demedi bana. Allah’ın izniyle sağ Salim alalım bebişlerimizi kucağımıza
Nrl Naaagihannnn plates yürüyüş ada çayı ahududu papatya çayı her gün duş hurma bunları 37den beri yapıyorum bakalım pek nazlı yerini seviyor
Eceveannesi Naaagihannnn bol.bol iş yap kız bacım 38+4 de bugün doğurdum 2 saatte şükürler olsun dün 4 cmdi bugün bı gekdim sabaha karşı sancı ile Rabbime şükürler olsun 2 saatte hurma falan hiç yemedim ama hep iş temizlik merdiven inip çıkma
Naaagihannnn Eceveannesi bende surekli merdivendeyim yer silmedeyim ama tik yok vala artik cnim skilio 🤦 gozun aydin bu arada rabbim hayirli evlat eylesin ins 🤲 darisi basimiza
minee-34 Eceveannesi evde dünyanın işini yapıyorum yürüyüş hurma herşeyi yaptım hiç açılmam YÖK siz ne yaptınız açılma için
EbruZrlu 3bebe1anne_2021 sanırım doğumu tetikliyor burda birkaç kişi yazmıştı ben de onlardan okumuştum.
Karakurt Aysegnl51 hayır. Canım hissetmedim ama şuan çok hafif arada belim ağrıyor yalancı mı gerçek mı bilmiyorum
Talentedmom Gktrkzbn2020 doktor daha önce yapmadı galiba normal doğuma uygun olup olmadığını söylemediyse yaptır kurtul kafanda soru işareti kalmasın
gezentianne Naaagihannnn Ben de 39+1 bugün ilk kez çatı muayenesi oldum rahim kapalı bir cm bile açıklık yok ddi😀 Sancım da çıkmadı.. Çatım ve kemiklerim müsaitmiş 41'e kdar bekleriz dedi