minee-34 Bende 38+3 günlüğüm nst normal çıktı. Alttan muayene oldum hiç açılma YÖK dedi doktor ne olacak böyle bilmiyorum. Ne yapmak lazım
Naaagihannnn EbruZrlu yok ben persembeye kadr beklicem geldi geldi gelmedi suni sanci ile baslattiricam 😀
EbruZrlu Naaagihannnn ya benim doktor suni başlamıyomuş herhangi bir doğum belirtisi olmadan 🤦🏻♀️ valla ben de pazartesi 40 doluyo en fazla 3 gün daha bekleyip aldırmak istiyorum 😬
Talentedmom Gktrkzbn2020 bazı doktorlar geç yapıyor galiba normal doğum İçin uygun olup olmadığı İçin yapılıyor genelde çatı muayenesi açılmaya da bakıyorlar
Talentedmom Gktrkzbn2020 doktor daha önce yapmadı galiba normal doğuma uygun olup olmadığını söylemediyse yaptır kurtul kafanda soru işareti kalmasın
EbruZrlu Gktrkzbn2020 bana da eşim kızıyor senin aklım sezeryana döndü diye ama gelmeyince napayım elim ayağım şişti iyice. sanıyodum ki erken gelcek hiç böyle hayal etmemiştim 😅
Kircicegi-34 Gktrkzbn2020 naptin canim dogum oldu sanirim ses etmessin buraya gecen hafta ki muayenenenden beridir beninde seninle ayni durundayim iri dedi pazartesi myayene var 39. Haftamdayim merak ettim seni
Burcusgml 39+1 deyim dün gittim doktora muayene etti çok sertsin dedi açılma yokmuş. aklım hep orda sürekli kendimi dinliyorum ara ara sertleşme ve sancı giriyor ama sonuç bişey yok
Naaagihannnn Burcusgml ben hergun yer siliorum deli gibi hali siliorumm 🤦 ama kasilmam cok fazla karnim yarilcak gibi ancak acilma yok bide iliski diolar yapabilen varmi bilmiorum ama.ben onuda denemeye baslicam tarcinida denim bakim nasl yapiosunuz?
Naaagihannnn EbruZrlu vala ben acik acik dedim bugun persembe ye kadarda gelmezse suni sanci istiorum dedim
Naaagihannnn EbruZrlu benim esimde kizio her yerin sisti otur die 😀 benimki elim ayagm sisince kizio erkekler de.bi tuaf 😀
Naaagihannnn EbruZrlu yok canim persembeyi bekliorum hala gelmezse suni sanciyla baslattiricam bugun ole konustuk doktorumla 1 hafta beklicez sonra ister keyfiyle gelir isterse keyfini bozariz 😀
Burcusgml Naaagihannnn doktor özellikle çocuğun hareketlerini say dedi ben iş yapınca çok fazla hissedemiyorum hareketlerini oyüzden bu hafta çok fazla yormuyorum kendimi
17022020 Naaagihannnn Aynen bende cuma ya gün aldım suni alcam yolsa beyefendi 42 de zorlayacak 🤦🏼♀️
EbruZrlu Naaagihannnn 😂😂 bana suni falan vermez doktorum biliyorum ondan hiç teklif bile etmedim ama pzartesiye kadar gelmezse bi çıtlatırım valla ben ilişki de denedim hatta 2 haftadır 2 3 günde bir deniyoruz ama yok yani fayda etmedi acı yeyin diye okudum biyerde de 🤷♀️
_Cansuu_ Naaagihannnn bende aynı durumdayim 39+4 oldum hala açılma yok ara ara sancı var o kadar pazartesi 40+3 olcam suniyle başlatalım dedi doktor bilmiyorum 41 e kadar beklesem mi , kendiliğinden gelcek mi bilmiyorum ki 🤷
Hayalaysima _Cansuu_ ben de 39+4dum ne sancım var ne ağrım var 2 hafta hiçbir şey yok Yarın doktora gideceğim ben de merakla bekliyorum Allah hepimizin yardımcısı olsun
Naaagihannnn Talentedmom benim normal olucagi icin kasilmam falan cok fazlaydi bide agrilarim vardi yapti ama aciklik 1 cm bile yok ,🤷
Naaagihannnn EbruZrlu midem yanio oyuzden aciya hic yonelmedim vala 🙈 bide benim ev dublex gunde 30 defa inip cikiorum hala nasl acilma olmuo ben anlamiorum 🤷
Karakurt Aysegnl51 hayır. Canım hissetmedim ama şuan çok hafif arada belim ağrıyor yalancı mı gerçek mı bilmiyorum