Ilk 3 aydan sonra yaptırabilirsiniz tüm doktorlar oyle diyor aksini diyen duymadım 6 tane doktor degistirdim hepsine de sordum aynı fikirdeler. Ayrıca bitkisel almışsınız ağır değildir, siz boya yaparken ağızlık takın ne kadar olsa kokusunu solumamış olursunuz. Nacizane fikrim 🙏🌸 tehlikesi sadece kokusunu icinize cekmeniz saçınızı boyatmak veya derinizde size bir zararı olcağı söz konusu değil .