mrvkrs Kızlar 15 haftalığız saç rengimden çok rahatsızım bunun için bitkisel boya aldım şuan boyamakta kararsız kaldım sizce var mı bi sakıncası 🙄
tugbaayaz mrvkrs ben ogun doktoruma sordum arkadasim icin ben boyatmıyorum doktorum 5 inci aydan sonra öneriyoruz ondan öncesi boyanmamasi lazım dedi
tugbaayaz mrvkrs pazartesi günü gittik hatta onun irsi beyazları var nişanlı şuan sordu doktoruma doktor öyle söyledi oda o zaman 5 ay kalın bandajla gezecem dedi
Bsrlmnemr mrvkrs bitkisel falan diyolar ama sonuçta kimyasal illaki içinde oluyor o da deriden içeri temas edebilir ya da o kokuyu en yakından sen alıyorsun boya esnasında çamaşır suyunu bile kullanmanı çok önermiyorum ki kaldı saç boyası çok tehlikeli dedi... Ama 3 ay geçince saç boyatan bi yakınım var onun doktoru da 3 ay sonra boyama yapabilirsin demiş.. Ama benim doktorum biraz daha garantici biri
mrvkrs Bsrlmnemr diplere değdirmemeye çalışacaktım bende ama doktorum bana da yaptırabilirsin dedi sanırım yapıcam çok modum düşüyor saçımı görünce
ggulayy mrvkrs benim saçlarım beyaza yakın platindi kendi saçım da simsiyah siz düşünün görüntüyü🤦🏼♀️ 7.aydayım ama yine de boyatmamayı düşünüyorum çocuğumun sağlığından önemli değil birkaç ay daha sabrederim🤷🏼♀️
2kizanasi İçinde illa kimyasal bulunuyor, temizlik malzemeleri, merdiven altı bakım makyaj ürünleri ve aynı şekilde boyalar vs tehlikeli olabilir :)
ggulayy mrvkrs kimse size neden dip boyan gelmiş demez, siz de birazcık idare ediverin minik bebişinizin sağlığı söz konusu😊
krktasnihal90 mrvkrs merhaba benim doktorum 14.haftada boyatabileceğimi söyledi ve kanıtlanmış bir zararı olmadığını tedbir amaçlı 14. Haftaya kadar tavsiye etmediğini söyledi burda çoğu insan bilmeden araştırmadan abartıyor bence rahat olun bebeğe zarar vermesi için kana karışması lazım saç boyasının şöyle düşünün o zaman şampuan vs. De zarar verirdi dimi kafamıza sürdüklerimiz kana karışsaydı 🙃