Glbr_92 Benim adetim hep düzensizdir, günü geçtiği zaman sizinki gibi bir olay yaşadım ben de. Azar azar pembe lekelenme ve sonrasında kahvemsi lekelenme. Adet ağrısı da çekiyordum. Göğüslerim çok hassaslaşmıştı. Adet olcam diye bekliyordum hep hamilelik aklımda dahi yoktu. Bu bahsettiğim olayın üstüne 10 gün geçti nedensiz bir kuşku düştü içime, bir his böyle bir garip:) Eczane çok uzak olmasına rağmen anlık bir enerjiyle gidip erken gebelik testi aldım ve sonuç çift çizgiydi:) Şuan 38+2, kızımıza kavuşmayı bekliyoruz:) Erken gebelik testi yapın bence ya da daha garanti olsun istiyorsanız kan verin