Merhabalar benim normalde altısı veya sekizimde adet olmam gerekiyor ama fakat ayın dördünde hafif bir karın ağrım geldi ve açık pembe bir leke gelmiş. Birgün sonra birşey gelmedi üçüncü günde öğle vakitlerinde gene pembesi leke ler gelmeye başladı ama çok yoğun değil az peçete sildiğimde farkedilecek gibiydi akşam üzeri açık kahveye döndü birdaha da gelmedi test yaptım cumartesi fakat birşey çıkmadı kan testi yaptırmadım henüz ama göğüslerimde ağrı karnımda arada hafif ağrı oluyor ama adet ağrısı gibi karın bölgesinde değil alt bölgelerde ve sanki bir solucan gibi birşey varmış gibi karnımda bişey dolaşıyor gibi 🙈