Merryy svmlanne haftaya kontrolüm var gittiğimde sorarım ama bana suya dedi gebelikten öncede vermişlerdi d vitamini iğne gibi kırıp Süte damlatıp içmiştim onuda 🤔
melcay Esrakrc bende kullanıyorum. Çay kaşığına damlatıp içiyorum ben, kötü bir etkisi olmadı bende. Ekmekle yemeniz yanlış değil, içemiyorsanız bu yöntemle devam ☺️
Deletedmom138 Esrakrc ben yediğim yemeklere damlatıyorum mesela ekmeğe bir iki damla sürüyorum üstüne labne sürüyorum yiyorum, sonra zeytin yiyosam zeytine damlatıyorum hatta makarnaya, milkshake e falan damlatıyorum.
Kadert Esrakrc suya damlatp içiyorm ben aylardır .eczacım öyle dedi.doktormda tadı hiç alnmyor öyle deneyn
nuryadaperi Esrakrc ben ekmekle birlikte bir dilim peynirle çiğneyip yutuyorum tadını çok hissetmiyorum öyle olunca benim hiç midemi bulandırmadı peynir veya zeytinle sabah kahvaltılarında yemeye çalışın..