Esrakrc Kızlar bunu kullanan varmı acil yazar mısınız işk defa kullandım ekemge damlatarak içiyorum agzıma alır almaz migdem bulandı daha yutmadan. İgrenç di tadı kustım cok kötü yaptı beni
mavera Esrakrc ben de kullanıyorum kaşıpa damlatıp içiyorum Bi önceki dvit colefor fort diye Bi şeydi iğrençti coledan bana tadı mükemmel geldi kıyasladığımda😊
Merryy Esrakrc bende devit kullanıyordum 15 damla suya katıyordum tadı çok iğrençti sonra coledan verdi doktor onu kullanıyorum tadı gayet güzel geliyor bana ben suya 4 damla damlatıyorum o şekilde içiyorum ☺️
Esrakrc Eda91- ekmege damlttım daha ıkı cıgnememde yutmadan tadı ıgrenç geldi bana neden anlamadım kustum
Serpl Kullandığınız vitaminin içeriğini okuyup araştırmanızı tavsiye ederim ben ocean d3 kullanıyorum tadı bildiğimiz zeytinyağı ve içeriği temiz güvenilir.
Esrakrc Merryy ben Devıtı ekmege damaltıp ıctım bana ishal yaptı şimdi bunu kullanıyoeum ama ekmege damlatım ıkı cıgnememde mıgdem agzıma geldi neden boyle oldum anlamadım kustum
Merryy Esrakrc deviti ben sevmedim canım tadı kötü geliyordu ama kullanıyordum yinede bitince sağlık ocağındaki doktor bunun etkisi daha iyi dedi korkuyla aldım ama tadı daha iyi diğerine göre bende kusma falanda olmadı hiç
Biranne00 Esrakrc ocean d3 kullanabilirsin canım fıs fıs şeklinde ben kullanıyorum beni hiç zorlamadı tadi zeytinyağı gibi ve ben kabızlık yaşıyordum bununla düzene girdi bana çok iyi geldi ☺️
Merryy svmlanne haftaya kontrolüm var gittiğimde sorarım ama bana suya dedi gebelikten öncede vermişlerdi d vitamini iğne gibi kırıp Süte damlatıp içmiştim onuda 🤔
Syma95 Esrakrc ben kullanıyorum ama ağzıma 5 damla damlatiyorum. Eczacı ekmeğe damlar demişti zor geliyor hoşuma gitmiyor tadı hem
Biranne00 Syma95 hiç bilmiyorum canım ben parayla aldım 50 TL gibi bir fiyatı var 1 aydır kullanıyorum çok az azaldı baya bereketli bişey bir defa aldığında 3-4 ay çok rahat kullanabilirsin bir şişeyi Ve içerik olarak da bitkisel almak istersen eğer https://imgyukle.com/i/nI2myj
Etzel Esrakrc bir şişe kullandım doktor yazmıştı d vitaminim düşük diye, daha sonra venatura markasının d3k2 vitaminini aldım tadı zeytinyağı gibi içeriği temiz ben de ekmeğe damlatarak tüketiyorum :)