ayseakcura Seyma5228 29. Haftamdayım.. afedersiniz bikini bölgesinde aşırı bi ağrı var sizde de oluyor mu? Bebişimi geçen gün gördüm 28+5 te 1430 gramdı durumu iyi şükürler olsun ❤️❤️🧿💝
Seyma5228 ayseakcura arada hareketleri sırasında baskı hissediyorum bende ama öyle aşırı bi ağrı yok canım
Haticeakks Balyavrum58 rahim ağzı kisaligindan şuan düzelmiş duruyor ama önlem amaçlı ben sürekli dinleniyorum progestan kullanıyorum sadece öncesinde ignesinide kullanıyordum da doktor bıraktırdı
Haticeakks Balyavrum58 rahim ağzı kisaligindan şuan düzelmiş duruyor ama önlem amaçlı ben sürekli dinleniyorum progestan kullanıyorum sadece öncesinde ignesinide kullanıyordum da doktor bıraktırdı
Tlaynz12 Seyma5228 bende de bel ağrıları başladı canım aynı haftayız bide rahimde baskı çok sık oluyor özellikle uyandıktan sonra hemen tuvalete atıyorum kendimi geceleri de tuvalet için uyanmaya başladım 😂
Seyma5228 Tlaynz12 bende öyleyim ya bigün kaçırıcam diye çok korkuyorum ne yalan söyliyim o kadar zorluyo bazen 😂
Deniss59 Bizde bugün 31.hafta olduk.. şimdi doktordan geldim .. kilosu 1800 kg ,boyu 41cm dedi doktor.. ben 1 kilo vermişim.. çok tedirgindim ama herşey yolunda dedi çok şükür 🙏 sizde durumlar nasıl 😎
Seyma5228 Deniss59 ben en son 27 haftalıkken gitmiştim haftaya tekrar gidicem o zaman 1080 gram demişti normal herşeyi çok şükür demişti bakalım şimdi ne kadar olmuş bal kızım 🥰
Tlaynz12 Seyma5228 aynen aynen o güzel uyku arasında nasıl da geliyor tutamıyorum mecbur anladıgım an kalkıyorum 😂
Esra33 Seyma5228 amin canım Allahım daha beterini vermesin buna da çok şükür Allahım sağlıkcakla kucağımıza almayı nasıl etsin 🙏🏻😍🌺
miine 29 +4 haftaligiz 😊bel agrilarim var mide yanması ve uykusuzluk yaşıyoruz, çok şükür başka sıkıntımız yok 😊
Ruhsuz Ben de 29.haftama giriyorum grip oldum 😪🤧 başım çok ağrıyor kasıklarımda sancı oluyor arada... Daha hiç bir şey almadım Bi başlasam gerisi gelir de ballarım nasip lavoba ihtiyacı benim de arttı