Bizde 30 haftaligiz şükür benim ağrım sızım yok şükür sadece yine aşağıya doğru sanki bir baskı hissediyorum sizde de var mı acaba benim erken doğum riski de var ya korkuyorum o sebeple. Hazırlıklar bitti birtek kıyafetleri yıkayıp ütülemek kaldı bir de hastane çantasını hazirlicam