Benim oglum olacak tüylenmem aldıktan sonra geç cıkmaya basladı göbegimde zaten bekarliktan beri tüylenme oluyordu hala var karismiyorum annem benimde öyleydi dogumdan sonra döküldü dedi karısmıyorum o yüzden sivilcelenme çok fazla suratımn her alanında minik minik sivilceler var Çok mutluyuz hepsiyle 😁🤗