_2prensesannesi_ Eso68 evet dogum onceside tum kontrollerimi cok guzel sekilde yapti ilgilendi doğumda da şakalasti espriler yaptı guler yüzlü ve çok iyi bi doktor doğum esnasinda güven veriyor ve sizi rahatlatiyor diyebilirim 😊
Ktprk _2prensesannesi_ Ben aslen şereflikoçhisarlı degilim ama eşimin görevi burda o yüzden burdayiz canım
Gul-21 Gul-21 ben Mehmet beyden memnun kaldım aksaraydayım hanımların dediği tüm doktorları denedim kaç senedir o yüzden net konuşuyorum
Gul-21 Eso68 sezeryan teşviki çok fazla resmen bana Suni sancıyı fazla verip sezeryan yapalım diye sordular hep ben sancı çekerken bi ellerine düşme hem de dr Nur hilaldi sezeryan dersen git işlerine gelir
Eso68 Gul-21 önceliğim normal doğum inşallah tabi ama öyle kafasına göre sezeryana alması olmaz zorunlu olmadığı sürece .gitmem o doktora ya
Gul-21 Devlete gidersen nazife hocam var devlet demezsin çok iyi güzel açıklama yapan bir doktor sıra bulması zor olsa da
Eso68 Gul-21 devletten sıradan dolayı istemiyorum sabahtan akşama bekliyorum içim almıyor hastane kokusunda durmayı
Eso68 _2prensesannesi_ valla iyi doktorlar varda bilmiyoruz tecrübe yok herkes birşey söyleyince kafam karılıyor