Ktprk Canım aksaraylı degilim ama ş.koçhisardan oraya gidiyorum şuan inova hastanesi mehmet boza gidiyorm arkadas tavsiyesiyle cok memnunum ilgisinden felan cok detaylı sen sormadan anlatıyor herseyi
Eso68 Ktprk teşekkür ederim ilk defa duydum adını inovada doğumdan dolayı memnun kalmayanda var şans meselesi mi bilemiyorum daha
Gul-21 Eso68 Doğumdan sonra pek ilgi olmuyor demişti benim arkadasım da odaya gelip bakmıyorlar felan demişti ben Doğumdan önce tembihleyecegim doktorumu asla ilgisizlik istemiyorum 🤦🏻♀️
Gul-21 Eso68 sezeryan teşviki çok fazla resmen bana Suni sancıyı fazla verip sezeryan yapalım diye sordular hep ben sancı çekerken bi ellerine düşme hem de dr Nur hilaldi sezeryan dersen git işlerine gelir
_2prensesannesi_ 3 sene önce özel aksaray da haydar sipaogluna gidiyordum dogumumuda o yaptırdı cokda memnundum tavsiye ederim ... Ablamda bu sene doğum yaptı inovada türkcan beye oda memnundu ikisini tavsiye edebilirim sana 😊
Eso68 _2prensesannesi_ bende şimdi fatih demirciyi çok duyuyorum oda Aksaray özelde çok iyi ilgili diyorlar sanırım Aksaray özele giderim
Ktprk _2prensesannesi_ Ben aslen şereflikoçhisarlı degilim ama eşimin görevi burda o yüzden burdayiz canım
_2prensesannesi_ Eso68 evet fatih beyi de biliyorum ama o zamanlar haydar beye 3 yakin arkadaş gidiyorduk cokda.memnun kaldik hala orda sanirim tavsiye ederim gercekten 🤗
_2prensesannesi_ Eso68 yaa ne guzel 😍keske orda olabilsem bende cok uzakdayim malesef 17 haftalik hamileyim ve hastane doktor yok sıkıntı cekiyorum şuan o yuzden sanslisiniz iyi doktorlar var aksarayda 🙏🏻
Eso68 _2prensesannesi_ doğumunuz güzel geçti yani doğum sonrası ilgili olan doktor olması iyi olur ☺️🙏
Eso68 _2prensesannesi_ valla iyi doktorlar varda bilmiyoruz tecrübe yok herkes birşey söyleyince kafam karılıyor
_2prensesannesi_ Eso68 evet dogum onceside tum kontrollerimi cok guzel sekilde yapti ilgilendi doğumda da şakalasti espriler yaptı guler yüzlü ve çok iyi bi doktor doğum esnasinda güven veriyor ve sizi rahatlatiyor diyebilirim 😊