Bakamadım tam yorumlara ama ilk bebeğimde normal sıradan bir bebek arabası almıştım o kadar ağır ve hareket ettirmek sıkıntıydı ki normal puseti içine oturuyorduk 😄 Sonra baktık olacak gibi değil joie pact cabin araba aldık hem hafif hem rahat etti şimdi de joienin gemm oto koltuğunu aldık 2. Bebeğimiz için travel sistem olarak kullancaz onu inşallah ☺️ İlk gebelikte görünüme ve de travel olmasına bakıyor insan ama sonrası pişmanlık 🤷🏻♀️