Tazeanne0134 Gzdnr2113__ ben casual vista aldım hem travel hem baston öyle olunca buna karar verdim eşimle beraber ve gayette güzel
Gzdnr2113__ Tazeanne0134 evet oda güzel bizim burda 1 tane satan magaza var ordada stokta yokmuş eşimde onu alalım dedi bodruma gidersek bende inceleyecegim ilk kızım 4 yasında ve 20 kg hala bebek arabası kullanıyordum sehir içinde bir yere giderken o yüzden uzun kullanımlık istiyorum canım
Tazeanne0134 Gzdnr2113__ valla canım bende İstanbul'da yaşıyorum normalde ama Adana'da doğum yapacam diye geldim bayramlarda vs hep gelirken ben tek geliyorum eşim sonra geliyor o yüzden hem travel olsun hem baston olsun istedim ve memnunum sende öyleysen vista al derim
Murvetuguracar merveugurlu gecen pazar kraftta indirim vardi o indirimle 1500 tl ye aldim etiketi 2100 tl idi. Siz kaca aldiniz
merveugurlu Murvetuguracar bende 1600 tl aldım e bebek indiriminden ☺️ Hayırlı olsun memnun kalırız ınsallah int sitelerinde 3000-3500 fiyatlarında goruyorum hep baya uyguna almışız
Gzdnr2113__ Tazeanne0134 sağol canım bugün sen yazınca inceledim gerçekten benim içinde iyi olacak fikrim degişecek sanki😂hem sökülebiliyormuş sadece pusetide takabiliyormuşuz
Tazeanne0134 Gzdnr2113__ aynen oyle ben arabanın tentesini sökmüyorum bide ana kucağının tentesini kapatıyorum hiç rüzgar vs girmiyor bide her 2 arabayı da beraber kullanabiliyorsun bu şekilde işte https://i.imgyukle.com/2020/02/16/nOZMVU.jpg
Gzdnr2113__ Tazeanne0134 Allah saglık sıhatle binmeyi nasip etsin bizim burdaki gördüğümüz beyazdı sizinkinin rengide cok güzelmiş
mavera MS2014 casual cadillac air aldık sürüşü çok güzel hoşumuza gitti henüz bebeğim doğmadı ama kullanan arkadaşlar memnun olduklarını söyledi
Gzdnr2113__ Tazeanne0134 burda söylemesi ayıp nerde cırtlak renk var onlar kalmiş biz onada razıydık satılmış eşim sitem etti biraz alsak ne olurdu tutturdun joie diye araba secimini degiştirecegiz sayende😂😂
Gzdnr2113__ Tazeanne0134. Bizim daha 11 haftalık aslında cinsiyeti belli değil ilk kızımızda maddi anlamda cok sanssız basladık esim üzüldü biraz o yüzden simdi daha iyisi olsun istiyor😭
Yldrmbytkn semdem1 goruntu olarakta çok kibar bi araba bende araştırmıştım onu ama sadece puseti var ve max 7 8 ay kullanılıyormuş o kadar kısa süre için o parayı vermek anlamsız geldi açıkçası yine de siz bilirsiniz 😊
buuse Tazeanne0134 canım e bebek Şubat ayı boyunca hergün belli ürünlerde indirime giriyor uygulamayı indir mesaj geliyor böylelikle takip edebilirsin
buuse Ailem hediye olarak aldılar pregonun impala modelİni ben aslında quarttro modelini istemiştim ama yokmuş sanırım babam da çok anlamaz aman bu olsun deyip almış 😀 daha görmedim ama bilmiyorum kullanan veya bilenler varsa yorumlarınızı alayım
Crn91 Ben de Joie litetrax4 aldım henüz kullanmadım ama beğendim hem travel hem de 3 yaşa kadar kullanılır.
Tazeanne0134 Gzdnr2113__ valla canım o dediğin araba nasıl bilmiyorum ama kullandım inanılmaz güzel bi araba ağırlık olarak da normal diğer arabaları da düşünecek olursa ben yorumlara bakmıştım tekerleri falan takılıyor demişler ama hiç de takılmadı inan olabilir kuzum maddi olarak da durumunuz iyiyse şimdi al koy bişe olmaz
Tazeanne0134 Gzdnr2113__ daha 11 haftalık hamileymişsin daha ama durumunu sen bilirsin canım iyiyse al koy derim