Ffulyalkan benim hep haftasiyla uyumluydu, son hafta yabi 37 ve 38 de acayip kilo almis, 38+2 de dogum yaptim ve 3300 olmasina ragmen zorladi beni 40 li haftalara kadar beklesem kimbilir nasil dogardi... o yüzden seker var mi, neden onde ogrenmeye ve alinabilecek onlem varsa almaya bakin... dogum sonrası hamilelik gibi değil:)