AysennHE 535285 teşekkürler canım ☺️ Lina ismi de çok güzelmiş eşin bişey demiyorsa istediğini koy canım sonradan pişman olma benim büyük kızım bana kızıyor niye istediğin ismi koymadin ismim hiç güzel değil diyor 7 yaşında daha şimdiden isyan ediyor😕