damlaege ben 28 haftalk hamileym.ayrıntılı ultrasnda çıktı suyum fazla benmde bugünde kontrolm vardı ayrıntılı bi şeklde bizde doktormzla bunu konuştk ama o şeker testi ayrıntılı ultrasn tansyon ve düzenli kontrolleri yapıyorz bi sıkıntıda yok .oyuzden yapılabilecek bişey yok dedi çok ciddi sorunlar da çıkabilir ama hiçbirşeyde olmayabilir .biz yapılaçakları yaptık harşay normal yapılacak bişey yok dedi bu arada özele gidiyorum.ayrıntılı ultrasonumda başka bi özel hastahanede yaptırdım .ordaki doktor hiç sorun etmedi bunları böyle canım