35 haftalık olduk 28. Haftadan beri suyum fazla şeker yüklemesi yaptrdim açlık tokluk şekerime bakıldı takip edildi herşey normal senin şu içmenlede alakası yok, bana doktorumun dediği tek şey diyeti 28.haftdan beri diyetteyim hamurisi karbonhidrat vs alımı minimumda olucak dendi diyetisyene gidiyorum ancak diyetle normale inebilir dendi Bi çok doktora gittim, suyum bir tık fazla yani sınırda bu risk erken doğum teşkil etmez dedi doktorum içim biraz rahatladi, bazen hiç bir sebeb yokkkende olabiliyormuş içiniz rahat olsun benim 2. Gebeliğim ilkinde duymadığım yaşamadım şeyleri duydum bunda araştırmayın İnternette pek iç açıcı şeyler yazmıyor çünkü insan okudukça kafasında daha çok kuruyor bebeğin 1 hafta ilerden yada geriden gelmesi normal kabul ediliyor be imkide bir hafta önde ilk çocuğum da hep bir hafta öndeydi ilk gttigim doktor kilo şundan dolayı fazla dedi başka bir doktor direk kiloya bakarak denmez böyle bisey biz bebeğin kafa çevresine boyuna ve karın çevresine bakıp haftasyla uyumlu veya değil diyerek ileri geri diyebiliriz dedi daha mantıklı geldi bana 😌