Asiasi canım bazen oluyor doktorum bana bebek herzaman hareket edecek diye birşey yok demişti onlarda dinlenir uyur demişti uyuduğu dinlediği vakittir yatağa uyumaya girerken benimde oynamadı hep oynardı çünkü şimdi oynuyor 🦋 telaşlanma kuzum bir kaç saat sonra başlar eğer bir kaç gün oynamasa o zaman endişelenirsin