21+6 oldum çok şükür çocuğum bu aralar iyi hareket ediyor özellikle sırt üstü uzandığım zaman ama sorun şu ki ne zaman elimi karnıma koysam hissetmek istesem oynamıyor hissediyor mu ne bazen dakikalarca oynar ama ben elimi koyayım durur oynamaz elimi çekerim aradan iki üç dakika geçer yine oynamaya başlar 😂😂 bir kere hissedeyim ya oynamasını şimdiden dokunulmayı sevmiyor sanırım