Gulsahim Liya_ ay çok sinirlendim ya Allah sorsun ne biçim insalanar var hamile insana nasıl yer vermezler.. Çok geçmiş olsun canım.. Hepdini parçalayadım geldi
catlak_anne Liya_ bana da vermiyorlardı baktım olmuyor gidiyorum en öne burası hamilelere ayrılmış kısım kalkar musunuz diyip kaldırıyorum sizde öyle yapın iyice zivanadan çıktı bu toplum ya hamileye yer vermemek nedir Allah aşkına