Kızlar hepinize hayırlı sabahlar. 30 haftalık hamileyim. Dün akşam işten çıktım otobüse bindim,bindikten 2 dakika sonra otobüs ani bir şekilde fren yaptı, kaza yapıyorduk. Tabiki ben bu süre zarfında ayaktayım. Fren yapınca sırt üstü düştüm hemen doktoruma gittim bebeğimde çok şükür bir sıkıntı yok. Belimde aşırı bir ağrı var. Ortopediye gittim ama herhangi bir sorun olmadığını incilmiş olabileceğini söyledi. Eve geldim tek başıma yatıp kalkamıyorum sağa sola dönerken canım çıkacak gibi oluyor. Bu tarz bir durum yaşayan var mı ? Bel ağrısı için önerileriniz nelerdir ?