Esila4549 Canim ikisinin de zorluğu var ama şiddetle normal dogum diyorum ben, komplikasyonu daha az, iyileşme sürecin hızli, tabii bünyeyle de alakalı, ben vajinamdan muayene olurken içimde spekilüm kırıldı da yine sesim cikmadi korkmadim, doktorumun çok guzel bi sözü var ANNELER KORKMAZ ❤❤