GulinMert kkmm hepatit sarılık hastalığıdır Ve karaciğer kaynaklı Bence korkulacak bisey yoktur. Bana 'da suyu fazla karnın büyük şeker vardır dediler hiç bisey çıkmadı şükür
Seymasezer kkmm bugün 33 haftalık oldum korkma su azlığındansa birazcık fazla olması daha iyi öyle düsün ♥️ Ben her gittiğimde bi normal diyo bi fazla diyo
kkmm Seymasezer ne güzel bebeğinize kavusmaniza daha az zaman kalmış rabbim sağlıkla kucaklarimiza almayı nasip etsin inşallah 💞