Arkadaşlar 26+3 haftamdayim doktorum suyumda fazlalasma gördü ve şeker yüklemesi yaptırdım değerler normal çıktı. Suyun fazlalığının sebebini araştırmak gerekiyor dedi beni perinotolojiye yonlendirdi orda yönlendirme kagidima bakıp 2 hafta sonrası icin hepatit polikinligine sıra verdiler ne için acaba hepatit ne oluyor ne için gidilir bilgi sahibi olan var mı