Kızlar normalmiş şimdi doktordan cıktım bebegin ayakları asagıda buruyrdur dedi altta hissedyrdum onu sordum. Birde akıntıya srdm bu haftalar cok normal olck dedi. Eger suyun gelse o üstünü batrrdı duramazdı dedi onu ayrt edersin merak etme akıntı gbi hic dgl dedi