Gunes_ Sinem67 bendedeen basindan beri var vallahi beyaz bir akinti bazen az bazen cok oluyor sanirim biraz usutunce daha fazla oluyor 😞
Sinem67 İç çamasırdan esofman da gördnz oluyrm peki günlük ped kullanmadıgınızda benim nadide olsa bu oluyor normal mi.
Sinem67 ariyaliyya benim su gibi bişe. Bnde korkuyrm. Suyumuz gelse mesela bundan nasıl ayırt edilir. Bilmyrm Bi korku var yaaa
kkmm Sinem67 Sinem67 bende 26 3 haftamdayim aynı şekilde su gibi geliyordu bunun için doktora gittim akıntı dedi sıkıntı olmadığını soyledi doktorum. Siz kaçıncı haftadasiniz acaba
Sinem67 Gunes_ bende de bu durum var üsüttügümü düşünyrm malum havalar cok soguk bacaklarım ısınmıyor hic
Sinem67 Sueda29 saolun kızlar inanın içim rahatladı bugünden beri Bi terslik mi var dye moralim bozuktu. Randevum cuma günüydü sabaha aldrdm. Sabah gdcm doktra dycem bişe mi var bu ne. Esofman dan neden cıksın bazen suyumuz gelse Allah korusun nerden bilcez
kkmm Sinem67 yaklaşık olarak aynı haftalardayiz benimde 2.3 haftadır böyle öncesinde bu kadar degildi. İnşallah sizinde biseyiniz yoktur korkmayın