Senemgltkn Merhaba hamişler. Ben 5 aylık hamileyim 5+4teyim. Kabızlık problemi yaşıyorum. Afedersiniz tuvaletimi yaparken çok fazla ıkınarak yapabiliyorum başka türlü olmuyor. Kabızlık ve gaz ilacım var ama pek işe yaramıyor. Şöyle bir sorum olacak ıkınmaların bi zararı olur mu ? Bir makalede okumuştum açılmalara erken doğuma sebebiyet veriyor diye ama doktor kaleminden değildi. Çok aklıma takılıyor bu soru. İlk gebeliğim açıklık hissedilir mi 5. Ayda erken doğum olur mu hiçbir bilgim yok 😞
hunilimom Senemgltkn açıklığı hissedemeyiz ama tabiki riskli kayısı felan yeken mi canım çok ıkınmamaya çalış basur olur gün içinde 10 15 dk sıcak su doli kocaya otur kayısı köy akşamdan var daha sabah kalkar kakmaz o suyuda kayısıyı da ye bol su iç bide 5 aylık mı hamilesin 5 haftalık mi
VitamV Senemgltkn 5 aylık mı 5 haftalık mı acaba. Bu kadar erken zaten Allah korusun bişey olursa erken doğum değil düşük olur. Doğum olarak olmaz yani. Siz dikkat edin bi yemek kaşığı zeytinyağı için ıkınmamaya dikkat edin bebek çok küçükse ilk zamanlar sorun olabilir demişti doktorum ama bebek için sorun olmasa da hemoroid olursun demişti
Hasibeee Senemgltkn canım ben de ilk hamileliğimde şiddetli kabızlık yaşamıştım bi tanıdık korkutmuştu çocuğun düşer ıkınma diye ama doktorum problem olmayacağını söylemişti. İnanın doğum yapar gibi ıkına ıkına zorlardım kendimi ama bişey olmadı şükür. Tuvalete gideceğimi anladığım anda hemen elime yarım çay bardağı zeytinyağı alır içine limon sıkar içerdim o sayede biraz rahat yapmaya başlamıştım
Gulsah4241 Senemgltkn bendede aynı sıkıntı vardı kayısı tüketiyorum şükür geçti bol bol su içmek gerekiyor hareketsiz kalma birde kuru kayısı tüket bende 20 haftalığım
Senemgltkn hunilimom 5 aylık hamileyim canım 5 ay 4 gün. Su içmeye çalışıyorum bol bol belime zeytinyağıyla masaj yaptırıyorum bebeklerde işe yarıyor belki bende de yarar diye 😂 ama çok etki etmiyor. Kabız yapacak şeylerden de uzak duruyorum ama yinede geçmiyor 😞
Sarpim hunilimom sicak suya oturmayin rahim acilmasina sebep olur, bende yasamistim, dr sakin dedi daha da oturmadin
Senemgltkn VitamV 5 aylık hamileyim canım. Çok korkuyorum bebeğime birşey olacak diye. Kendimi çok zorlamamaya çalışıyorum. Zeytinyağını içmek yerine belime karnıma falan masaj yaptırıyorum
hunilimom Senemgltkn doktorunla konuş fitil verebilir onlar iyi geliyor hemen yaparsın hemde ıkınmazsın zeytin yağı iç birde yada duphalc diye bi şurup var oda iyi geliyor
Ay-se-tufnk Senemgltkn sizde mi 23 haftaliksnz bende 23 haftalgm 5 ay oluyr bende de kabizlik var gaz var bende ikinmamaya calsym ama zorlanyrm ne yaptysm gecmedi bide karimda sertlesme var bebek buyuyor kemiklesiyor artik
Fatti Senemgltkn kuru incir ve zeytinyağı kürü dene istersen akşamdan bı miktsr zeytinyağına bı kuru incir koy ve sabah aç karnına onları birlikte ye kabızlığa iyi gelir fazla ikinmak basura da sebeb olur.birde ıspanak tan ben çok fayda görmüştüm çiğ yıka güzelce onu ye veya yemeğini yap tüket. İnsandan insana değişiklik gösterir tabiki ama ben fayda görmüştüm
Fatti Senemgltkn kuru incir ve zeytinyağı kürü dene istersen akşamdan bı miktsr zeytinyağına bı kuru incir koy ve sabah aç karnına onları birlikte ye kabızlığa iyi gelir fazla ikinmak basura da sebeb olur.birde ıspanak tan ben çok fayda görmüştüm çiğ yıka güzelce onu ye veya yemeğini yap tüket. İnsandan insana değişiklik gösterir tabiki ama ben fayda görmüştüm
Senemgltkn Hasibeee sabahları 1 çay bardağı zeytinyağı iç dediler ama bulantılarım kusmalarım geçmedi benim 5.aya girmemize rağmen. Hele sabahları su bile içemiyorum uyandıktan bi 3 saat sonra yiyip içiyorum
Senemgltkn hunilimom doktora cuma günü gidicem o zaman söyleyeceğim. İki gündür çok zorlanıyorum o yüzden buradan bi danışmak istedim aynı durumda olan vardır diye 🙏🏼
Senemgltkn Gulsah4241 kuru kayısı işe yarıyor mu ki kayınvalidem vermişti hergün ye demişti kadının bildiği varmış 🤦🏼♀️
Ozget Senemgltkn bebde 17 +0 m. Zorlandığım zaman cok az kanama ve leke oluyor... sonra korktugum icin kabizda olsam bekliuorum kendi gelene kadarrr
Senemgltkn Ozget İnan evde olsam hiç zorlamam kendimi ama işyerinde o ağrı sancı çekilecek gibi olmuyor adım attığım anda içerden sıkıştırıyor beni
Basakasaf Senemgltkn ah canım Allah yardımcın oldun 30 haftalıkken yaşadım korka korka hemde ıkındım sana tavsiyem çok ıkınmadan makatına zeytinyagı sür her tuvalete girdiğinde hatta bi kaşık içebilirsin kuru kayısı ye 3 4 tane ardından sıcak su iç elma ye posalı şeyler ye kuru yeme bagırsakların hareketlenip rahatlıycalsın şnşallah
Senemgltkn Basakasaf Rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🙏🏼 hergün 1 elma yiyorum bol su içmeye çalışıyorum gaz yapıcı şeylerden uzak duruyorum çok şaşırıyorum hala neden böyle diye ilaçta fayda etmiyor ki. Kan ilacına başladım birkaç gündür o mu yapıyor diye düşünüyorum
Guleren Senemgltkn ıkınma canım kesinlikle duphalac var doktoruna sor onu kullan hiç bir zararı yok dedi benim doktorum şekerli su gibi bol su iç gerçekten işe yarıyor ben çok tatlı diye içmiyorum bende kabızım aslıda içmem şart.ben 2 gün hastane de yattım sancı yaptı doktor ıkınmayacaksın dedi sende dikkat et
Senemgltkn Guleren çok teşekkür ederim. Cuma günü gittiğimde söyleyeceğim bu şikayetlerimi bir çözüm bulacaktır mutlaka ki. Kan ilacı alıyorum 4-5 gündür o mu kabız yaptı acaba
Guleren Senemgltkn o da olabilir canım bir süre sonra bünyen alışacaktır kan ilacına ama sindirim hamilelikte illaki yavaşlıyor kabız olmamak gerekiyor.umarım biran önce düzelir
Ruhsuz Ben 3 gün önce ıkındığım için kanamam oldu 28.haftalığım kan ilacı kabız yaptı 2 gündür iyiyim bakalım doktor progestan verdi sadece, problem yok dedi nst ye girdim ultrasondan baktı her şey normal ama istersen yatırayım dedi ben de kabul etmedim
Senemgltkn Ruhsuz Rabbim daha iyi etsin inşallah. Kendimizi doktorlara teslim etmekten başka birşey yapamıyoruz maalesef ki
Elifeminask Senemgltkn bende kabzlk yasyrm 2 e gune bir lavaboya gidiyorum. Kan haplari kabzlk yapiyr canm. Ikinmak cok iyi degl kayisi flan yemeye cals.
Senemgltkn Elifeminask bende aynı durumdayım 2 günde bir geliyor o da ıkınarak geliyor cidden çok zor