Kızlar 29+5 adet tarihime göre ama bebeğim ultrasonda 2 hafta onde gidiyor yani şu an 31+0 tam tamına 2 hafta yani zorunlu Sezeryan olacağım özelde sizce doğum ne zaman olur tecrübeliler bi el atsın eger bebeğin gelişimine göreyse Mart sonu Nisan başı oluyor eger adet tarihime göreyse de nisan ortaları biri bana akıl versin 😅