merveruzgar Mutlu2005- cok özür dileyerek soruyorum haftamız aynı bugün 31oldum bende.son adet tarihiniz neydi sizin
Aysegul9898 Gecen ay muayeneye gttıgımde doktorum 16 martta gününü dolduruyosun 6 nısana kadar bekleyecegız demıstı 6 nısana kadar olmazsa 16 nısan da normalse sunı sancıyla dgumu baslatırız demıstı
Gizem3410 31 haftalığız kızım olacak 💓 uygulamaya göre 15 Nisan doktorumuz daha tarih vermedi şuan sezeryan görünüyor makar gelıslı🐣
yaseminkerimoglu Gizem3410 doktorunuz mu söyledi sezaryen olacağını ? benimde perşembe günü kontrolüm var ama şimdiden belli oluyor mu nasıl bir doğum olacağını
VenusEva 32+4 tam gununde gelirse kizim 04.04 dogum tarihi olacak. Benim 05.05 o yuzden cok istiyorum gununde gelmesini😄