Sumeyyeak 260 civarı bez aldım ilk bebeğimde de baya bi kullanmıştım zaten yeni dogduklarında günde 7-8 civarı bez değişiyor.
aysenur30 spiker_anne prima dan yeni doğandan memnun olan yok birde maliyet açısından pahalı ve ebelerde sleepy molfix önermiş hep çevremdeki hamilelere
spiker_anne aysenur30 ayy içim rahatladi aslinda diyorum ki pişik kremini kaliteli alırım, bez de Molfix olur zaten Molfix te dandik bi marka değil idare eder inşallah
spiker_anne Ecemmaykacc N11, trendyol, hepsiburada, gittigidiyor hepsinde var şuan aylık firsat paketi diye geciyor ❤
aysenur30 spiker_anne aynen öyle iyi marka. Bende pişik kremini bepanten aldım önleyici olarak sürdün mü sıkıntı olmaz diye düşünüyorum 🤔