bskfrd bizim vücudumuza herhangi bişey takılmasından ya da haptan iğneden ziyade prezervatif en sağlıklı yöntemdir benim görüşüm. Hem korunma anlamında sağlam hem de sağlık açısından da sağlam diye düşünüyorum. Sonuçta iğne ve hapta hormonları dışarıdan bir etkenle kontrol altına almaya çalışıyoruz vücutta illaki zararları oluyordur, bu tür durumlarda erkeğin de biraz elini taşın altına koyması gerektiğini düşünüyorum çoğu tam hissedemediklerini bahane edip kullanmıyor ama sağlık adına herkes biraz zevkinden fedakarlık etmeli bence. Geri çekilme yöntemi en eski çağlardan beri kullanılan ve maalesef başarısızlık oranı yüksek olan bi yöntem, spiral konusunda da bünyeye göre değişmekle beraber kişi hamile kaldığını fark etmiyor bebeğe zarar verebiliyor yerinden çıkabiliyor.