bskfrd Kızlar dogumdan sonra nasıl korunmayı düşünüyosunuz, malum emziriyo olucağız. Ben aylık igne düşünüyodum ama ilk 6 ay kullanılması yasakmış hormonları etkilediği için. Siz hangi yöntemi düşünüyosunuz?
Ummugulsum_44 bskfrd valla eşimle konuşmadım ama en sağlıklısı spiral gibi duruyor ablamdan ve çevremden duyduğum çıkarttığında da hamile kalma oranın aynı oluyormuş bir hücre kaybı olmıyor çünki vücudun ilaç ta almıyor t şeklinde bişe baktım google den acısı bile yokmuş hiç hissetmiyormuşsun da bana en mantıklısı o geldi vücudumuzu ilaçla kontrol altına almak ne kadar doğru bilmiyorum
MeryemEnes1 bskfrd bence en ıyısı sılıp atmak yanıkı içine dokmemek kaba olucak ama sozum bence oyle koruna bılırsınız😄
__meczup__ bskfrd yöntem düşünmedim ama gebelik okulunda ilk 6 ay bebege sadece anne sütü verilirse sütün koruması mümkünmüş. Ama sadece anne sütü su bile vermeyecekmisiz hic. Zaten bebegin ilk 6 ay suya ihtiyacı da olmazmış
Glcnazz10 Ummugulsum_44 ben sprial ile hamile kaldım üstelik yerinden bile oynamamşti bende dogumdan sonra ne yapacagimi bilmiyorum hiç😒
Glcnazz10 Ummugulsum_44 ben ilk çocuğumdan sonra 6 yıl kullandım bir sorun olmadı snra çıkarttırdım 2 düsünyoduk cikarttirdiktan sonra 1 yıl hamile kalmadim üzüldm bi daha çocugum olmicakmi die 1 yılın sonunda da hamile kaldim dogurdum snra yine taktrdim 4 yıl oldu ve sprial ile hamile kalmşm 4 yılın sonunda 3. Bebegime şaşrdık düsünmüyoduk ama süpriz oldu çok sevindik sonradan yine de Allah isterse her türlü veriyor canım gittim çıkarttırmaya yerinde duruyordu 3 ay aralıklarla kanamam oldu hastanede yattım hep progestan hap ictm igne vuruldm 2 ay oldu çok şükür kanamam kesti insallah hepimiz saglicakla alrz bebegimizi kucagmza
Ummugulsum_44 Havva-sezer38 evet ama bence vücuttan ve kişiden kişiye değişebilir ben hala spiralde kararlıyım😂🤷🏻♀️
Havva-sezer38 Ozgee11 evet enfeksiyon yapıyormuş eşim izin vermiyor o yüzden sağlıklı değil diyor tabii herkeste farklı
Zdolunayz Benim bu 3 . Hamileligim diger ikisinde de spiralle korundum sukur hic bi sorunum olmadi hatta kontrole cagirdiklarinda bile gitmedim koku filan bisey olmadi bende sadece adet suresi uzadi basta lekelenme seklinde birda sonunda lekelenme seklinde adet oldugumdan 6 gunluk adet surem 10 gunu buluyordu temizlenmek icin bence en guvenilir yontem
Hatice-aydn Zdolunayz aynen dediğiniz gibi 5 sene kadar spiral ile korundum ama adet süresi çok uzuyor 10 gün olsa öpüp tepeme koyarım ama 15 gün bitmiyordu benim 😖aklımda bin bir türlü soru napsam acaba hap ile korunmayı düşünüyorum bu defa
sinber Ummugulsum_44 bende de gem kanama miktarında artış gem de bitmeyen regl yapmıştı 1 yıl zor dayandım snr fırlattım gitti 🤣
Merdonunannesi Eşiniz korunsun size ihtiyaç kalmasın en iyi çözüm prezervatif ya da kabaca içerideyken boşalmasın🙈
Nurr Prezervatif ve geri çekilme düşünüyorum ben sprial le de hamile kalan varmış hem korkuyorumda taktırmayı🙈
Ozgee11 __meczup__ böyle birşey yok. Hamile kalma ihtimali düşük ama kesin kalmaz değil. Benim arkadaşım kaldı mesela hamile
Ozgee11 __meczup__ Kaç yıl hiç adet olamayan kadınlar oluyor. Arka arkaya 10 çocuk doğuran. Adet görmeden tekrar hamile kalıyor. Yani emzirirken