Cemredeniz1907 Sumeyye_g inşallah canım amin amin amin cümlemize 🤲🏻♥️ Bir avazda kurtarsın inşallah tüm hamişleri😅
Aycalyaa Cemredeniz1907 daha çok erken canım telaşlanma düzelir zamanla doğum anında bile döneni gördüm bizimde 33 haftada döndü
Suzan4747 Benimde şuan 31 haftalık ve sizinki ile aynı pozisyonda . Doktor 36 haftalığa kadar genelde bu pozisyonda olan bebeklerin düzeldiğini söyledi . Ama benim de ara ara secde pozisyonunda biraz durmamı söyledi düzelsin diye .
Cemredeniz1907 Suzan4747 banada cok yürü dedi. Değişir takılma falan dedide, ne biliyim bizim bebe yan daha rahat geldi bana 😂😂😂
Suzan4747 Cemredeniz1907 benimki de yan popo kısmı aşağı bakıyormuş ayak baş da yukarda . Düzelir dedi bakalım
Elif_Annesi24 Cemredeniz1907 canım değişiyor yaa bende 30 haftadaki kontrolde bebeğin başı aşağıdaydı 32 de gittim başı yukarıda şu an 35 haftalık hamileyim ama halen başı yukarıda bende çok kafaya takıyorum.
Zhrnz Cemredeniz1907 ben yuruyuse cikamiyorum malesef tane yaramazim var bide havalar.soguk kiyamiyorun onlara amaa keyfine kalmis dr um rahatlikla doner.dedi olmazsa evde egzersizlerle insallah🤗