Merhaba kızlarr🙋🏼♀️
Ben 30 haftalık gebeyim. Dün muayeneye gittim. Normal doğum cok istiyorum. Ne kadar korksamda🤭 her gittiğim muayanede nırmal doğumla alakalı sıkıntı varmı diye soruyorum. Dün doktorum bir problem olmadıgını söyledi ama bebeğin pozisyonu kafa kısmı karnın sağ tarafında ayak kısmıda karnımın sol tarafında yatay şeklinde oldugunu ama pozisyon değiştirdikçe düzeleceğini söyledi. Normalde böyle bir araştırm yaptımda bebeğin kafasının şuan aşağı doğru dönmüş olması gerektiği yazıyor. Sizce düzelirmi boşunamı evham yapıyorum bilemedim🤷🏼♀️ Varmı bu şekilde yaşayanlar 🤗