Leman0134 34+3 haftalık hamileyim cumartesi gününden beri her gün hastanedeyim bebeğimin suyu azaldığı için her gün serum takılıyorum bebeğin suyu tam sınırdaymış o yüzden yarın sabah tekrar gidecem tekrar serum vurulacam suda bir artış olmazsa acil sezaryen e alacaklar 😔 canım çok sıkıldı aranızda erken doğum yapan var mı?
Gunayotabasi1 Leman0134 bende 34 haftada gittim canım suyu biraz azaldı deyip 15 gün sonra tekrar gel dedi bende beklemekteyim bakalım. Ne olacak
Nur-11 Leman0134 bende 37 yapıcam suan 36yım plesanta yaşlanması varmış bu yüzden erken olucak sagsalim alalım kucağımıza insallah 🤲
Hayat Leman0134 34+2 de 8 ayın tamamlandığını biliyorum .Öyle okudum.Erken doğum deyildir.Canınızı sıkmayın.Bebeyin suyu azsa bol su için.Benimde başıma gelmişti ilk hamileliyimde.Bol su içiyordum.Serum ve şükür 38 e kadar getirmişdim.
Leman0134 mermeral günde 4 litre su içiyorum azaldığını öğrendiğimden beri dünde havuç suyunada dün başladım hemen etkisini göstermemiş olabilir
Anne1_ Nur-11 bebeğin kaç kilo canim şu an bendede plesenta yaslanmasi cıktı suyuda az plesenta yaalanmasindan dolayı 2 haftada gerilik var kilo almıyor bebegim
Tgbayldz Leman0134 Benimde su azlığı problemim var canım şuan 34+5 günlüğüm Doktorum Cuma günü alalım artık riske atmayalım dedi Cuma günü zorunlu sezeryan oluyorum 🙏 Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin. Ciğer geliştici oldun mu? Ben tam 3 hafta önce olmuştum. Bebeğim henüz 2 kilo 😐 Serumunda su arttırdığını bilmiyordum bana hiç takmadılar Doktorum bol su ve havuç suyu Önermişti haftalardır içiyorum ama bir faydasını görmedim.🤷♀️
Tgbayldz Leman0134 30. Haftadan itibaren azalmaya başlamıştı evet kilo artışı oldu ama özellikle son 3 haftadır çok az oldu.
Bottesini Merhaba 34+ 5 te Doğum yaptım ben.bir sıkıntı olmadı 2 gün kuvezde kaldı oğlan solunumu stabil olması için.2800 doğdu.
Leman0134 Bottesini Cumartesi gününden beri kilo artışı yok dedi kilo almıyacaksa içerde kalmasınında çok bir mantığı yok gibi geliyor hayırlısı olsun sağsalim doğar inşallah
zelis63 Leman0134 canm burda 25 haftalık ikiz doğuran arkadasın bile bebekleri yaşıyo merak etme çok küçük değil seninde belki kilosu iyiyse küvoze bile alınmaz
Leman0134 zelis63 şuana kadar hiç bir sıkıntı yok kilosu boyu hep önde gidiyor diyordu bir anda olunca insan üzülüyor
Sultan1903 zelis63 Ablamın da 25.haftada doğmak durumunda kaldı hemde 550 gram,sonra düştü mi 480 lere,3 ay kuvezde kaldı,maşallah hiçbir sağlık sorunu yok, canınızı sıkmayın,rabbim ömür verdi mi şimdi 1. sınıfa gidiyor minik mucizemiz🥰
Hayat Leman0134 Muz ,ceviz çok ye.cumartesi,pazar,pazartesi,salı 4 güne daha küçük.Haftaya 100-150 gram alıyor çocuk.daha bir hafta bile olmadı.ne çabuk karar veriyorlar.Bol su için siz.Allah büyük.Sağ salim versin.Sizde bebeyinizi kucagınıza alın
Leman0134 Hayat her gün bir tane muz haşlanmış yumurta ceviz yiyorum canım. Sağsalim gelsin başka bir şey istemiyorum