Emelcakmak Edasak yaptırmadım ben ıkılı ve uclu testı doktor ıstege baglı dedı yaptrmk ıstıyorsan yaptırabılırsın dedı bnde yaptrmdm detaylı ultrsnu yaptrcm ınsl
Emine2943 Emelcakmak Emel hanım sizin 6-7 haftalarda kese kaç mm di bana da kese küçük gibi geldi ama doktor olumsuz bişey demedi şuan içim içimi yiyor kontrolüme bir hafta var daha
Emine2943 Emelcakmak ama küçüktü demi sizinde benim de 6 haftalıkken doktor 10 mm dedi inşallah bi problem olmaz.
Emelcakmak Emine2943 evet evet kucuktu hata ultrsonda baktgnda kesem bebekle aynı gıbıydı o yuzden zaten buyuyedebılır yada keseye sıgmayadabılır dedı. Insallah olumlu seyler soyler sanada tesekkur ederım bu arada mesaj atarsın
Emine2943 Emelcakmak canım bugün doktora gittik kalp atışı duyuldu şükür doktor küçük büyük bişey demiyor iyi dedi ama kese ile bebek aynı gibi sanki senin ki de öyleydi
Emine2943 Emelcakmak inşallah canım sana doktor küçük falan demişmiydi ben 7 haftalık oldum bugünkü ultrason kağıdında kese boyu yazmıyor sadece bebeğin boyu var
Emelcakmak Emine2943 bana kesen bıraz kucuk bu gelısebılırde yada bebk keseye sıgmayabılırde zamanla bakcaz dedı bırdahakı kontrle gıttıgmde kesm zaten normale donmustu buyumustu yanu
Aaayseeee Emelcakmak merhaba benimde aynı durum oldu 9.haftadayım şu an sizin kaçıncı haftada düzeldi hatırlıyor musunuz ?
Brnerdem Edasak merhaba nasıl oldu gebeliğinizin durumu keseniz büyümüş, bebişiniz sağlıklıdır inşallah. Şu an bende 6 haftalık gebeyim ama kesemiz 5 haftalık çıktı yani sizinki gibi küçük o yüzden merak ediyorum.