Daha erken aslında ama kişiye göre değişiyormuş ben 11+6 iken basladic15+2 olduk iki gündür yok çok şükür ama benim sadece bulantm oluyor kusma olmadı oda olunca geçene kadar uzaniyordum internete fenomen Eylül var sabah aç karnına iki tane kuru fasulye yutmuş kesilmiş çok kötü olursan dene