Yasmnguull 5+3 üm ve bu güne kadar mide bulantım yoktu sanki Bugun biraz var gibi 😢 en korktuğum sey kusmak. Ben bu haftaya kadar olmadıysa artık olmaz diye düşünmüştüm yanlış mı düşünmüşüm ?? Cevaplarsanız sevinirim ♥️♥️🙏🥰
Gul-21 Yasmnguull çok basındasın canım bence doktorunla görüş asıl şimdibaşlıyor 5 haftalıkken tabi olmuyor
Mom46 Yasmnguull canım daha 5 haftandaymışın yeni başlıyor ilk 3 ay olur bulantı kusma felan ama tabi bünyeden bünyeye değişiklik gösterebilir
Yasmnguull Gul-21 hadi ya 😟 randevum da ayın 18inde inşallah o güne kadar çoğalmaz.. teşekkür ederim 🙏🙏🙏♥️
Zhrnz Yasmnguull henuz cok erken cnm benım 7 haftada basladı ve 16 haftaya kadar surdu ınsallah senın kısa surer
Yasmnguull Mom46 en çok korktugum seydi kusmak ve bulantı ne yapacağım bilmiyorum kusarken de çok zorlanıyorum 😢
Mom46 Yasmnguull çok şükür ben o kusma dönemleri geçtim🤲🏻Bnde istiğfar ederken gözlerim yerinden çıkacak gibi oluyordumm😕inşlh sen kolay geçirirsin ilk 3 ayını🤲🏻
_tugbaa Benimde baslarda cok bulantim vardii simdi 13gun var dogumuma tekrar basladi bulantilarim 2adet fasulye yut miden bulandiginda hemen kesicek dene istersen bende inanmamistim ama dogruymus 😂😂
Yasmnguull aayseegul canım ben 4 şubatta gördüm ultrasonla yani tam 1 hafta önce görmüşüm. Daha kalp atısını duymadık bu ayın 18 inde randevu var . Ama doktorum geliceksiniz ben bi bakıcam dinleyecegim kalbini size bi sonraki hafta dinleticrm dedi
aayseegul Yasmnguull anladım cnm ozaman sen 5 haftdan önce görmüşsün bende cuma günü tam bes haftalık oluyorum görürmüyüm keseyi acaba suan kan değerine baktrdm sadece
[silindi] Yasmnguull asil hersey yeni basliyor canm benim 8. Jaftada bi basladi suan 16. Haftadayim hala var
Zhrnz Yasmnguull bitkisel ilac vermisti ama pek etkisini gormedim malesef o yuzden bulanti icin serum taktiriyodum o bi nebze rahatlatiyo
Yasmnguull aayseegul görürsün tabiki ben keseyi görmeden belki 3-4 gün önce özel hastanede kan tahlili yaptırdım . Ama kese görünmedi pozitif cıkmıstı sonuç. Doktor gebelik var ama iğne ucu kadar görünmez suan aşağıdan bakıcam dedi ben izin vermedim düşük riskinden korktum.
aayseegul Yasmnguull kan değein kaçtı peki hatırlıyomusun keseyi görmeden önce baktrdığında ?evet alttan muane korkutucu :(
Yasmnguull aayseegul beta hcg miydi neydi benim 447 çıktı gebelik var ama kese yok dedi. Sonra 3-4 gün geçti bi kliniği olan doktora gittim ultrasonda göründü alttan muayeneyi bu zamanlarda yaptırma bence düşük riski oluyormus ben istemedim er geç görünür kese dedim kendime . Canını sıkma görünür