Sengul00 zararlıdır canım canının çektiği kadar içip bırakmalısın. Ben içiyorum yeaaa herşeyden de kesmemek lazım yeaaa nolcak yeaaa diyen anneler de için tabi canım için asla kesmeyin. sonra neden benim bebeğim gelişmiyor yeaa neden benim kan değerlerim çok düşük yeaaaa neden bebeğim kilo almıyor yeaa diye yakınırsınız. Ben bir anne adayı olarak hamile iken önce bebeğimin sağlığını sonra da kendi zevklerimi düşünüyorum. Hatta önce bebişimin sağlığını onun zevklerini onun Her şeyini düşünüp sonra kendimi düşünüyorum.